понедељак, 29. јун 2015.

Schauma Fresh it Up! Регенератор са млеком пасифлоре


Један од мени најомиљенијих производа за негу косе!
Купила сам га сасвим случајно јер сам ишла до lilly-ja по неке скроз друге ствари (регенератор ми у том тренутку није био потребан) а дошла сам кући са овим фантастичним производом!
...океј, морам нешто да вам признам...ЊЕГОВ ИЗГЛЕД МЕ ЈЕ ТОТАЛНО КУПИО :) 
Иако сам дефинитивно противник тога да производе бирамо по дизајну...
Но, небитно...о томе ћемо неком другом приликом...


САСТАВ: Аqua - Cetearyl Alcohol - Behentrimonium Chloride - Panthenol - Hydrolyzed Keratin - Passiflora Edulis Fruit Extract - Isopropyl Myristate - Citric Acid - Phenoxyethanol - Stearamidopropyl Dimethylamine - Parfum - Isopropyl Alcohol - Glyceryl Stearate - Sodium Methylparaben - Pilyquaternium-37 - Glycerin - Dicaprylyl Carbonate - Propylene Glycol - Linalool - Limonene - Lauryl Glucoside


НАМЕЊЕН: коси која се брзо масти и има суве крајеве.
Морам да напоменем да мени овај регенератор изузетно одговара из тог разлога што је моја коса баш таква- измасти се за 2 дана (некад 3) а крајеви су ми помало суви, не нешто претерано (последица фарбања!)

Не садржи силикон и обогаћен је протеинима који хране длаку. 

Фасцинантно ми је код овог производа то што после прања косе, косу могу буквално да очешљам прстима. Имам косу која је врло незгодна за чешљање. Није дуга, изнад рамена је (мало дужи паж) али се јако лако мрси. Због тога обожавам овај регенератор јер је један од ретких који ми стварно размрси косу, па после њега само пар пута прођем четком. Верујте ми, нема чворића од косе и нема чупања приликом чешљања.

Не масти косу додатно из разлога јер је и намењен масној коси.

Оно што ћете прво, после невероватно слатке бочице, приметити је и предиван мирис. Уједно је и слаткаст, благ и освежавајућ. И што је јако битно-мирис дуже време остаје на коси.

Цена му је од 200 до 300 динара. Зависи где купујете и да ли је на акцији.
Може се наћи у lilly-ју, DM-у, као и свим боље снабдевеним продавницама.


                                                               Аутор:
                                                           Марија Милинковић


Нема коментара:

Постави коментар