четвртак, 25. јун 2015.

ГРЕШКЕ у нези лица

Када је у питању нега и лепота, вероватно је лице део тела за који вам треба највише "мазалица". Данас ћу се осврнути на то које су неке основне грешке у нези лица. 


Посматрајући данашње девојке генерално, имам утисак да доста њих највише брине о томе да стави што више шминке на лице. (Наравно, част изузецима!) 
Некада ми то делује као неко такмичење...знате оно "што више пудера ставим-лепше ћу да изгледам". Па то донекле јесте логично али зависи са које тачке гледамо. Јер када се спремамо за вечерњи излазак треба ту да има мало више шминке, то стоји. Али зашто у сред бела дана три слоја пудера?!

Неком логиком можемо да закључимо зашто до овог проблема долази.
Разлог: масна кожа-комедони, акне 

Пример: Имам масну кожу, комедоне и понеку акну...не могу оваква да изађем у                            град...узећу пудер...ову бубуљицу на средини чела не могу да покријем                          лепо...хмм, узећу још пудера...

Такође, оно што је веома битно је одабрати квалитетан пудер. Тај производ сам по себи није штетан по вашу кожу уколико је намењен вашем типу коже. Квалитетни пудери траже да дате за њих мало више новца. А ту некад зна да дође и до проблема. Ево и зашто...

Пример: 
ДЕВОЈКА 1: Е, који ти пудер користиш?

ДЕВОЈКА 2: Па зависи углавном MAXFACTOR COLOUR ADAPT, некакоми је лаган и   добро покрива, а и редовно чистим лице тако немам нешто посебно да покривам.

ДЕВОЈКА 1: Ауу али он кошта око 1500!

ДЕВОЈКА 2: Па да али мени пудер траје јако дуго, по више месеци.

ДЕВОЈКА 1: Е ја сад не могу да бацам толики новац на пудер а потрошим га за месец дана. А са чим то чистиш лице?

ДЕВОЈКА 2: Имам неки Афродитин гел па са њим чистим свако вече. Ти?

ДЕВОЈКА 1: Ма ја скинем пудер увече влажном марамицом и од маме узмем неки њен лосион. Мислим она иначе има чисто лице и мало суву кожу, говори ми да не треба да га користим али ја кажем ма све је то исто само ја лепо скинем пудер.

Мислим да сам овим малим дијалогом успела да вам разјасним целу причу и колико је све ово један зачарани круг. Па да видимо...
Закључак: масна кожа (понека акна) + превише неадекватног пудера + недовољно посвећености чишћењу лица = масна кожа (доста акни)- СТАЊЕ ПОГОРШАНО

Дакле, девојке, уколико сте се пронашле у овом тексту, мењајте своје навике. Не дозволите да вам нешто што је погрешно постане рутина за цео живот. 
Запамтите: уз свакодневно чишћење лица адекватним препаратима намењеним вашој кожи и веома мало квалитетног пудера изгледаћете савршено!

Ускоро и нови савети о нези лица.


                                                         Аутор:
                                                        Марија Милинковић

Нема коментара:

Постави коментар