четвртак, 2. јул 2015.

FITOVAL капсуле против опадања косе


Пре него што почнем нешто више да пишем Фитовалу, морам да напоменем да то није лек, већ дијететски суплемент.

Е сад да почнемо :) 
Свако ко је имао проблем са опадањем косе зна колико је овај проблем непријатан. Пошто сам лично имала ово ни мало пријатно искуство (у неком од следећих постова ћу писати о томе) сусрела сам се са капсулама Фитовал. И то сасвим случајно, наиме читала сам искуства једне девојке која га је пила и иако нисам баш нешто насела на ту причу да јој је бескрајно помогао-решила сам да пробам. И нисам се нимало покајала! 


Па ево нешто основно што треба да знате уколико намеравате да набавите ове капсуле:
  • можете их набавити у већини апотека, скоро свим
  • цена им је од 700 до 800 динара
  • кутија садржи 60 капсула
  • пије се 1 капсула дневно, тако да вам је једна кутија довољна за 2 месеца
  • пије се 2-3 месеца, не дуже

Важно је да знате да вам Фитовал неће помоћи само код опадања косе. Можете га користити и за негу слабе и танке косе. Он, такође јача нокте тако да вам може помоћи и уколико имате слабе нокте који пуцају и листају се.

Састојци: медицински квасац (витамини Б1, Б2, Б5, Б6, Б12, фолна киселина, биотин, цистин) гвожђе, цинк, бакар.

Моје искуство са овим капсулама је веома позитивно. С тим што сам ја уз њихово коришћење увела још неке "ритуале" када је нега косе у питању. О томе шта сам тачно све користила у неком од следећих постова. Битно је то да ми се коса обновила, не опада више као раније и што је најважније-расте нова и здрава коса! 

Мала препорука- уколико намеравате да користите Фитовал капсуле обавезно их пијте после оброка, из разлога што садрже медицински квасац па због тога можете имати мучнину уколико га попијете на празан стомак. Пијте га редовно, сваки дан по једну капсулу, без прескакања и пијте га 3 месеца. После тога можете направити паузу од 3 месеца па поновити терапију.

И још једна важна информација. Фитовал не би требало да користе особе млађе од 15 година! Уколико имате мање од 15 година посаветујте се са вашим лекаром! 


                                                              Аутор:
                                                          Марија Милинковић

Нема коментара:

Постави коментар