недеља, 19. јул 2015.

Пиринач дијета - моје искуство


Пре мало мање од годину дана пробала сам ову дијету. Немам нешто превише искуства са дијетама, али пар пута сам пробала неке, више из неке радозналости него због жеље да смршам. Добро, наравно да је постојала жеља за губитком килограма, али та жеља није била много јака јер сам имала свега пар кг вишка (2-3кг). Постојали су и други разлози као нпр. тај да уколико бих се одлучила за неку од дијета неће ми бити дозвољено претерано конзумирање кафе, слаткиша, сокова...Такође ја сам неко ко нема навику да много једе воће и поврће, тако да ми дијета на неки начин помогне да створим ту навику и себе "натерам" да једем оно што је здраво.
Сад, да се вратим на мени за сад омиљену дијету са пиринчем. Ова дијета траје 3 недеље. Поред пиринча укључени су воће, од поврћа грашак, интегрални хлеб, месо/риба, млечни производи.


1.НЕДЕЉА
    ДОРУЧАК: шоља куваног пиринча
    УЖИНА: воће 
    РУЧАК: шоља пиринча, мала шоља грашка, парче интегралног хлеба
    УЖИНА: воће
    ВЕЧЕРА: шоља пиринча, парче интегралног хлеба, 150гр меса/рибе

2.НЕДЕЉА:
         ДОРУЧАК: шоља пиринча
     УЖИНА: воће
     РУЧАК: шоља пиринча, парче интегралног хлеба
     УЖИНА: воће
     ВЕЧЕРА: шоља пиринча, парче интегралног хлеба

3. НЕДЕЉА:
     ДОРУЧАК: шоља пиринча
     УЖИНА: воће
     РУЧАК: шоља пиринча, парче хлеба, мала шоља грашка
     УЖИНА: 200мл млека/јогурта
     ВЕЧЕРА: шоља пиринча, парче хлеба, 150гр меса/рибе



Битно је да од зачина можете користити све сем соли, све што не садржи со је дозвољено. Зато уколико не можете јести само кувани пиринач, пустите машти на вољу и играјте се зачинима ;) 

Држала сам ову дијету све три недеље, без преступа. Ни једном нисам осетила глад, малаксалост. Имала сам осећај да имам снаге и да ми апсолутно ништа не недостаје. 

Што се резултата тиче- нису изостали! Нисам се мерила тако да не знам колико сам тачно кг скинула али знам само да су ме после 10 дана ове дијете другарице питале шта се самном дешава и како сам смршала толико.
Доста њих ме је питало да ли је ова дијета зрава. Здрава јесте у смислу да се уносе неке од намирница које треба да се уносе. Није здрава у смислу што храна није баш разноврсна и једе се све мање- више исто током 3 недеље. 

Но уколико се одлучите за ову дијету у жељи да скинете килограме уведите у свакодневну рутину физичку активност, пијте бар 8 чаша воде и спавајте минимум 6-8 сати. Такође се трудите да не лежете у кревет после поноћи и не устајете после 8 сати ујутру. Навикните себе да сваки оброк сваки дан буде у исто време.

И запамтите, губитак тежине јесте дуг и напоран процес, није довољно само држати дијету пар недеља и све решити тиме. Потребно је много више, тешко је али покушајте да мотивишете себе и да не одустајете. МОЖЕТЕ ВИ ТО!! 
  

                                                            Аутор:
                                                        Марија Милинковић 
  

Нема коментара:

Постави коментар