уторак, 11. август 2015.

ОПАДАЊЕ КОСЕ - како решити овај проблем


Када сам писала пост о капсулама Фитовал рекла сам да сам имала проблем са опадањем косе који сам на сву срећу решила. Па, данас вам мало више пишем о томе...


Важно је да знамо да постоји период када је нормално да нам коса мало више опада. Обично то буде период преласка из лета у јесен или из зиме у пролеће. Тако да ако у том периоду приметите мало веће опадање него иначе, немојте да паничите. Мађутим то опадање може да се настави и траје више месеци- е онда је то већ проблем. 
СТРЕС- један од водећих фактора који утичу на тренутни губитак косе. 

Узрок због ког сам ја имала овај проблем је био стрес који је трајао добрих месец дана. 

Јако је важно да знате, да уколико губите косу због стреса, то ће се  наставити и када стрес нестане. Јер уколико је стрес био јачи, деловао је на ваш организам, а што је стрес јачи то је организму потребно више времена да се реши последица стреса.

Ја сам решење нашла (поред фитовала) у рицинусовом уљу, капима коприве и раствору пантенола. Ове три ствари можете купити за мало новца у било којој апотеци. 

Оно што треба да урадите је следеће...
Помешате ове три ствари са 500мл шампона. Ставите по целу бочицу рицинусовог уља, коприве и пантенола. Са овим шампоном перите косу 2-3 пута недељно. 
Али оно што је битније од овог шампона је маска коју ћете држати пре прања. Њу правите тако што помешате једнаку количину рицинусовог уља, капи коприве и раствора пантенола. Маску наносите само на теме, нема потребе да је стављате дуж целе косе. Држите је 30-60мин. 

Овај третман би требао да траје 4-6 месеци да бисте видели икакве резултате.Такође битно је да се у том периоду не фарбате и не третирате косу топлотом. Значи заборавите на фарбу, пеглу, фигаро и фен!

Будите упорне и труд ће се исплатити!

И за крај, уколико опадање косе није узроковано стресом већ неким другим поремећајем обавезно се обратите лекару!

    Аутор:                     
Марија Милинковић



Нема коментара:

Постави коментар